Wednesday 9 January 2019

純粹咨詢~~求指導人生

小弟最近參加了數間心儀的公司interview,全都一一落空。即將畢業,對於人生第一份工作,充滿迷茫。

在此問問各位前輩,人生第一份工作,真的那麼重要?


8 comments:

  1. 對我來說,人生第一份工作是 a piece of shit,作用是令我學會如果要一輩子都仰人鼻息來工作,會是多麼可悲。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 計我話,份份工都係a piece of shit。不過,搵份自己鍾意既工係最重要既,人工第一份就唔需要太高既,以提高自己價值為主。之後,應該第二,三份就會愈黎愈好。

      Delete
    2. 雲地兄加油啊
      我的目標都是財自退休
      做自己喜歡的事

      Delete
    3. A piece of shit. 見到大家都咁講,就證明一定要努力。雖然輸在起跑線,但人生流流長,係第二第三份工到追返

      Delete
  2. 勇於嘗試, 後生真係唔驚, 特別係澳門的失業率近乎零, 我最多一年見左十三份工(己有全職), 我覺得見工係一個好好的經驗, 知道你哥行個市場需要D 咩人

    ReplyDelete
    Replies
    1. 老王都講得沒錯,見得多,就知道自己缺點係邊到

      Delete
  3. 第一份工係點,對你未來仕途而言不重要,因現今社會經濟環境下,打工仔必然會轉工,相信每名打工仔選擇轉工時都會為自己利益著想,其後既工作無論待遇與方向都會有所改善。反而第一份工對你人生體驗而言就會比較深刻,畢竟第一份全職工作會讓你有第一次體驗職場生活與百態的機會。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝tony兄指教,放眼未來30年,第一份工真的只是九牛一毛,但可能對於每一個人來說卻意義重大

      Delete