Sunday 19 April 2020

科技公用股

科技這個行業,長遠趨勢一定是上升,而且還會加速上升。

大家想象一下,2000-2010年與2010年-2020年的科技發展相比,同樣都係10年區間,但好明顯,發展進度是不斷加快,有一個正加速度,而且應該是一個不斷增大的正加速度。

最簡單一個例子,2015年,5年前,對比生活在2020年的我們來看,科技水平差天同地,那時4G都可能不太快,雲cloud computing?大家都不知道是甚麼。AI?那時應該還可能炒到泡沫。

vision相信,到2030年,回望返2020年的科技水平,會覺得好廢,好慢,好垃圾。如果各位投資小白,自問無選股能力,但又想買股票賺錢,vision建議直接買QQQ,納指ETF,保證破頂再破頂,對比恒指十年才破頂,QQQ絕對係投資小白優質之選。以為科技股估值很高?microsoft 都1萬2千億巿值很貴?好股從來無平過,科技只會不斷進步,錢只會不斷印出來,估值可以無天花板,Microsoft 將來是可以去到5萬億美元巿值都不出奇。




vision在這輪跌巿,都撈了科技股,反而般空股、郵輪股等這類疫情受害股沒有買到,這類低殘股好多都反彈了50%,但vision暫時都寧願只買科技股。


必買四大科技股:
microsoft
google
amazon
facebook

四隻皆是各行業的霸主,而且重點是行業也在不斷增長。


愛股Tesla也有掃貨,電動車、太陽能、儲能和autopilot,每一樣都係行業革命,當然要掃。


電子支付和網購:
去現金化一定是未來大勢,visa, mastercard 或etf ipay, vision 都有掃
網購類股份,除了amazon, vision也買了shopify, mercadolibra (MELI) 這是拉丁美洲的網購公司,amazon與paypal的合體,sea limited (SE) 這是東南亞的網購公司,企下有shopee。



科技軍工醫療ETF

科技QQQ,皇牌ETF,買它就得,如果各位讀者是年輕人,強烈建議買入,五年後相信絕不後悔。QQQ絕對可以破頂再破頂

軍工XAR,vision深信一個最簡單的道理,軍費開支,只會有增無減。

醫療設備IHI,醫療設備不同於藥股,製藥公司是很多人眼中的公敵,好多人不滿是因為藥太貴,但醫療設備大家往往都忽略,因為不是消費者直接面對,所以負面影響會較少。而醫療設備行業門檻高,而且要求精準度超高,醫院診所好多都是長期客戶,錢不是問題,最重要是儀器有用,精準度高,能減少病人痛苦,反正羊毛出自羊身上,最後都是消費者埋單。



最後,來說少少總結吧,每一次大跌巿,都是一次財富大轉移的過程,有人身家大縮水,但都有人身家大暴漲,有人說過,抓緊一次大跌巿機會,少奮鬥十年,抓緊二次,可以直接財務自由。vision因為工作關係,眼見很多老一輩的投資者,投資戶口賬面上都蝕五六十萬,有些過百萬,很多賬面都輸緊60%以上,而且買的股票一是妖股,二是大陸質素差的公司,這讓vision不斷提醒自己,將來絕不能變成他們。








23 comments:

  1. 想問下點樣可以買美股ETF?系富途買?

    ReplyDelete
  2. ETF係長揸類股票,請教用什麼途徑hold QQQ 比較抵 ?
    READER

    ReplyDelete
    Replies
    1. 用富途買,月供放係到就得,富途無存倉費,長坐幾年都得

      Delete
  3. 我手上技有嘅美股, 有3/4係科技及醫療股, 大部分已經高於二/三月價。表現最差係果d所謂收息股。
    所以我喺度諗 , 被動收息, 始終唔係皇道。倒不如手揸正股, 再加上期權收息, 主動創造收入, 靈活性總比坐喺度收息更為上策。
    買收息股其實係咪已經過時, 或只是對沒什麼投資概念嘅人嘅產物。5號仔就係例子

    ReplyDelete
    Replies
    1. 沒錯,好多人中左息率陷阱。買收息股無問題,可以帶來穩定現金流,但一定要買股息有增長的股票,所可以價息齊升。

      如果買中左股息不增長的股票,股息不增長,好極有限

      Delete
  4. 你好,請教一下澳門要開富途又央冇香港銀行ac係咪只可以過香港做一次見證?宜家去唔到香港

    ReplyDelete
    Replies
    1. 首先,可以無香港銀行戶口,可以直接由澳門滙錢過去

      至於見證開戶問題,我身邊有朋友上個月開,佢可以澳門見證,佢話富途有人係澳門可以做見證,或姐你問問富途那邊會比較清楚吧

      Delete
    2. 剛查詢過,澳門地區可以揀去珠海見證

      Delete
    3. Erin兄,用過富途,包你唔會轉返用銀行

      Delete
  5. 冒昧請教,
    1, QQQ是甚麼?
    2, 前輩你所有股票都用富途?
    3, 富途安全嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. QQQ係納指ETF

      是,我所有股票都在富途

      我覺得富途安全,有技術而且有賺錢,富途美國上巿,代號FUTU,你可以睇睇佢

      Delete
  6. 遲D都要轉富途
    現在用緊BNU
    等開關過去弄

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對,用富途好,平靚正,銀行又慢又貴

      Delete
  7. 請問對ARKK有什麼看法?新手諗緊供qqq or arkk 謝回覆

    ReplyDelete
    Replies
    1. ARKK都有留意,女股神catherine操刀。
      ARKK主力有潛力的科技股,分分鐘係明日之星,爆發力勁,但你要預左波幅大,心臟要夠大先好買,不然波幅太大隨時被震走,但長時我覺得無問題,因為成分股都係優質的科技股。
      而QQQ就大股當道,大者恒大,,有錢的,why not both?

      Delete
    2. 還有,好多時,唔係投資賺唔到錢,而係有些心臟細的人買左波幅大的股票,中途被震走,但往往係咁錯失左之後的巨大升幅。

      最重要是了解自己心臟的大小,可以面對的波幅有幾大,這是投資科技股一個重要關鍵

      Delete
  8. Vision你好, 想請教一下如果看重科技股, 點解唔買係XLK? 95% 持倉 tech,而QQQ只有60%,仲有一堆consumer product會拉低performance既股

    ReplyDelete
  9. XLK microsoft和apple 兩隻各佔20佔,合共就40%,太過密集

    而且,facebook amazon, google 也是好公司,XLK沒有

    ReplyDelete
  10. 我近期先開始研究股票同ETF 投資,錯過左3月嘅大跌市了��

    ReplyDelete